Förlåtelse...



Jag är absolut inte perfekt, jag har som alla andra under mitt liv råkat sårat människor och gjort människor besvikna, oftast utan att själv förstå varför och ibland utan att veta om det.
Jag vill be om ursäkt om jag någon gång sårat just dej, så här kommer ett officiellt förlåt.
Min önskan är att leva ett liv i kärlek, sanning och förlåtelse.
Jag hoppas och ber att om du någon gång blivit sårad av mig, ska kunna ta emot mitt förlåt,
gå vidare och få uppleva friden i förlåtelsen så som jag gjort, för jag har också i mitt liv blivit sårad av människor.
Ni ska veta att ni är förlåtna!
Jesus gick före med gott exempel, Han förlät oss allt! I bönen ”Fader vår” som Han lärde oss
(lärjungarna) att be står det klart och tydligt; Förlåt oss våra synder så som vi förlåter de som syndat
i mot oss…  Omfamna den förlåtelse du fått, ta emot din förlåtelse och ge den vidare till andra, dela med dig! ...
Omfamna din förlåtelse, men missbruka den inte.


Kommentarer
Postat av: Maria Emilsson

Grattis på namnsdagen fina du! :)

Kram Maria

2011-07-19 @ 17:29:27
URL: http://mariaemilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0